Back To Top
1. W centrum edukacji nie stoi program i wiedza, ale człowiek ze swoimi obdarowaniami i ograniczeniami. Każdy z nas ma naturalną potrzebę zgłębiania i poznawania świata. Przedmioty, które wypełniają przestrzeń programową szkoły są narzędziem, by pomóc młodemu człowiekowi odnaleźć się w tym świecie wraz ze swoim potencjałem. Odkrywamy mocne strony, na których młody człowiek buduje swoją tożsamość.
2. Aby nauczyć Jasia matematyki, nie wystarczy znać matematykę, ale trzeba również poznać Jasia. Każdy młody człowiek nosi w sobie nieograniczony potencjał, który z kolei przyczynia się do odkrycia nieograniczonego potencjału, który wciąż jest ukryty w otaczającym nas świecie. Wierzymy w różnorodność, wybitność i wartość, każdej pojedynczej jednostki ludzkiej. Nie sposób oceniać wszystkich młodych ludzi przykładające ten sam szablon. Widzimy jak w dzisiejszych czasach, zmienił się dostęp do wiedzy i informacji, dlatego nie jest tajemnicą, że biologowi dzisiaj nie wystarczy być tylko nauczycielem, by skutecznie nauczyć swojego przedmiotu. Rola nauczyciela w czasach wszechobecnego wujka "google" zmieniła się bardzo.
3. Tutoring to nie zawód i praca ale pasja, która towarzyszy nam każdego dnia i właściwie gdziekolwiek jesteśmy i cokolwiek robimy, to oddziałujemy i wpływamy na innych ludzi, a w szczególności na młodych, którzy szukają szczerych i prawdziwych autorytetów oraz pasjonatów życia.
4. Tutoring pomaga w pracy z młodym człowiekiem, i jest niezastąpionym narzędziem w poszukiwaniu jego wewnętrznych motywacji do samodzielnej pracy i rozwoju.